Gratis verzending vanaf €50,-

Klantenservice

Heb je vragen over onze producten of heb je vragen over samenwerkingen of andere zakelijke voorstellen? Stuur dan een mail naar: info@yourbestbody.nl. Wij beantwoorden de mail op maandag t/m zondag tussen 09:00 uur en 20:00 uur.

Levertijd binnen Nederland

Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur gedaan zijn worden dezelfde dag nog verstuurd, mits wij de betaling hiervoor ontvangen hebben. Onze vervoerder PostNL bezorgd 96% van alle door ons aangeleverde zendingen de volgende dag. Bezorging door PostNL Pakketservice wordt gedaan van maandag tot en met zaterdag. Bestellen vanuit het buitenland kan natuurlijk ook! Neem hiervoor contact op met ons via info@yourbestbody.nl

Retourzendingen

Voedingssupplementen kunnen tot maximaal 14 dagen na levering geretourneerd worden. Voordat je een zending retour stuurt vragen wij je ons dit te laten weten per email, zodat wij op de hoogte zijn van de retournering. Het artikel dient ongeopend te zijn. Dit i.v.m. gezondheidsbescherming en/of hygiëne. Na het verbreken van de verzegeling vervalt het recht op retourneren. Voedingssupplementen kunnen niet geruild worden. Trainingsschema’s kunnen niet geruild of geretourneerd worden omdat hiervoor geen bedenktijd geldt.

Verzendkosten voor het retourneren
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Graag de naam en het ordernummer toevoegen aan het pakket voor het retourneren.

Retouradres:
Your Best Body
Pegasusring 18
3328 HP Dordrecht

Veelgestelde vragen

Wanneer betaal ik verzendkosten?
  • Bij Your Best Body betaal je bij een bestelling vanaf € 50,- géén verzendkosten!
  • Bij bestellingen tot € 50,- zijn de verzendkosten € 5,-
  • Bij trainingsschema’s worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Hoe plaats ik een bestelling bij Your Best Body?

Bestellen bij Your Best Body is erg gemakkelijk! Producten kunnen toegevoegd worden aan de winkelmand door op de bestelknop te drukken.

Nadat je op de bestelknop hebt gedrukt, zie je rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelwagen. Vervolgens kun je de winkelwagen openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen.

Mocht je hulp of productadvies willen hebben dan horen wij het graag. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice via info@yourbestbody.nl. Wij helpen je graag verder!

Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via info@yourbestbody.nl

Het product dat ik wil is niet op voorraad, wat nu?

Om erachter te komen wanneer een product weer beschikbaar is kun je contact opnemen met de klantenservice via info@yourbestbody.nl. Vervolgens zullen we voor je uitzoeken wanneer het product weer beschikbaar is.

Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van je e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kunt vinden in je e-mail, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via info@yourbestbody.nl zodat wij voor je kunnen kijken wat er aan de hand is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen voor je klaargemaakt. Het is daarom helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren.

Your Best Body
Pegasusring 18
3328 HP Dordrecht
(Alleen op afspraak)

KvK-nummer: 69363684
BTW-nummer: NL212716955B01

ONZE PRODUCTEN

Bestel onze voedingssupplementen en trainingsschema’s en haal het beste uit jezelf!

Winkelen

OVER ONS

Ben je benieuwd naar de filosofie van Your Best Body? Lees er alles over op onze ‘Over ons’ pagina.

Lees meer